onsdag 6 februari 2008

Tillbaka igen

Efter en vecka i sängen utan en tanke på blogg eller pengar, så börjar jag nu känna mig som en människa igen. Jag har, som i ett töcken, uppfattat vissa ekonomiska nyheter under veckan, men det är inget jag särskilt har lagt på minnet.

Jag kan konstatera att detta kommer att bli en sur månad. Med den VAB jag hade sedan tidigare och med den VAB och sjuk som tillkommer i och med detta, så kommer väl lönekuvertet mest att skratta åt mig denna månad.

Räddningen heter väl Försäkringskassan, men där vet man ju aldrig hur det går. Det kan ta två dagar, eller tre månader.

Jag ska väl ta och läsa ikapp mig lite på bloggar och nyhetssidor, så kanske jag kan lyckas komma igång med bloggandet igen. Det är ju trots allt några stycken som brukar läsa det jag skriver. Tack för det :-)

1 kommentar:

Per Penning sa...

Javisst läser jag. :)