lördag 23 februari 2008

Köpsuget har ökat

Stod en stund på ICA idag och studerade tidningshyllan. Liiiite sugen blev jag ju, men det var inga som helst problem att avstå :-)

Däremot skulle jag behöva ta en vända till IKEA för att inhandla en ny stekpanna eftersom den gamla börjar sjunga på sista versen. Då uppstår genast frågan: hur åker man till IKEA för att köpa en stekpanna och dessutom går ut genom kassan med bara en stekpanna? Jag tror att man skulle kunna kalla det för en rejäl utmaning. Dessutom är jag väldigt sugen på nya gardiner, lampskärmar, kanske en liten kudde, några trevliga ljuskoppar osv osv för att kunna välkomna våren ordentligt. Näe, stekpanna var det ju.

Det blev ingen vända idag, men imorgon är jag nog tvungen, för stekpannan är verkligen _slut_.

Inga kommentarer: