fredag 5 juni 2009

Dags för skatteåterbäring...

Eftersom jag inte jämkade förra året, utan lät Skatteverket låna mina pengar, så är det nästa vecka dags för Skatteverket att göra sig skuldfria i förhållande till mig. Räntan är ju inte direkt imponerande, men det känns ändå ganska bra att få de där pengarna i en klump. Risken är faktiskt ganska stor att jag hade bränt dem på något oplanerat om jag i stället hade tagit ut dem månadsvis.

Vad pengarna ska gå till är fortfarande lite osäkert, men mest troligt just nu är att de antingen går till amortering, lite nya möbler eller till en förstärkning av semesterkassan. Mest troligt blir det kanske en kombination av den första och den sista, medan möblerna får vänta ett tag till.

1 kommentar:

Forex Trading sa...

Grattis. Alltid kul att få skatteåterbäring.